Poznajcie 5 błędów, które popełniamy będąc na diecie!!!

Poznajcie 5 błędów, które popełniamy będąc na diecie!!!

Dla większości z nas dobry moment na rewolucje żywieniowe to tylko 1 stycznia, ewentualnie poniedziałek (bliżej nieokreślony). Upał to dobra wymówka do zastosowania diety lodowej, a urlop jest przecież tylko raz w roku, więc zasiadamy na plażowych kocach otoczeni przeróżnymi słodkimi czasoumilaczami i  równie słodko tyjemy.

Narzekamy na niedziałające diety, oszukańcze tabletki czy przereklamowany sport i próbujemy znaleźć winnego, który po kryjomu zwęża nam spódnice w szafie.

Jeśli skończyły Wam się wymówki i chcecie poznać prawdziwe powody, przez które znów nie udało Wam się schudnąć do lata to patrzcie niżej👇

  1. UZALEŻNIENIE OD SŁODYCZY

Jeśli w nocy śni Ci się czekolada, a po dwugodzinnym detoksie cukrowym masz pełnoobjawowe delirium tremens to wiedz, że coś się dzieje.

Dopóki nie poradzisz sobie z cukrowym nałogiem zawsze będziesz mieć problem ze zbędnymi kilogramami.

  1. ZBYT RESTRYKCYJNA DIETA

Będąc na diecie żyjesz energią z kosmosu, a zamiast jeść tylko wąchasz posiłki?

Nawet jeśli uda Ci się wytrwać na takiej „racji żywieniowej” dłużej niż 3 dni to cały efekt odchudzania szybko powróci ze zdwojoną siłą. Wcale nie musisz być głodny, żeby chudnąć!

  1. WYGÓROWANE OCZEKIWANIA

Z rozrzewnieniem wspominasz czasy liceum, kiedy Twoja waga pokazywała 20 kg mniej i z uporem maniaka dążysz do tej liczby – choćby po trupach? Nie tędy droga!

Narastająca frustracja związana z trudnościami w realizacji celu sprzyja podjadaniu i błędne koło się zamyka.

  1. NASTAWIENIE NA SZYBKI EFEKT

Oczekujesz spektakularnych efektów po tygodniu? Pomyśl sobie, jak długo „pracowałaś/pracowałeś” na tę tłuszczową oponkę izolacyjną na brzuchu. Zaakceptuj fakt, że zdrowa redukcja masy ciała to długotrwały proces, więc weź głęboki oddech i daj sobie czas!

  1. BRAK TRWAŁEJ ZMIANY NAWYKÓW ŻYWIENIOWYCH

Dostajesz swoją dietę i pierwsze o co pytasz to – kiedy będę mógł znowu jeść czekoladę? Utrzymanie idealnej sylwetki wymaga nieustannej pracy nad sobą i swoimi nawykami.

Jeśli nie uporządkujesz swojego podejścia do jedzenia, a każdą dietę będziesz traktować jak karę – to możesz zapomnieć o wymarzonej figurze.